19 mei 2016

#CZC 2016


De prachtige druppels zijn van Desisgnsbyryn

Dit was een opwarmertje voor de Craftorij Zomer Challenge.
 Dit jaar ben ik 1 van de hosts, zo leuk!!
 Dus ik ga 8 x een leuke uitdaging online zetten.

Zomer Challenge Craftorij
#CZC2016
De groep is weer geopend en hier kun je je aanmelden:

Je kunt van 01-06-2016 tm 31-07-2016 elke dag een leuke opdracht maken
 op een correspondentiekaartje. 
(of alleen wanneer je zin hebt, want alles mag en niets moet)

On june 1st we are starting with the Craftorij Summer Challenge.
De group is open so please join us for 2 months of
 prompts,  inspiration and fun!
Joining is Free (of course)

Een gezellige dag verder!


10 opmerkingen:

  1. Gaaf dat jij mee gaat hosten! Enne een prachtig begin met deze kleurrijke opwarmer! Geniet van de week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Feel good colour in this :) The droplets look great too! Many thanks Karin :) xo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Karin, wat en eer voor je!!!
    Mooi deze prachtkaart in schitterende kleurtjes!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful art and colours. Have a great day, Shirleyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig opwarmertje Karin, zóóó mooi van kleur en wat gaaf dat je gaat hosten! Ik doe dit jaar niet mee althans niet actief maar wellicht dat ik me wel laat inspireren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Karin,
    It was impossible to leave you a comment this morning, I don't know why!
    I wanted to tell you that this card is really super cute with the three birds haha!!!! :-)
    And that's great to read that you will host the Craftorij challenge, certainly a way for you and the participants to be creative a bit every day and have fun all days!! :D
    You form a large group of very talented ladies I know at the Craftorij... how lucky. Enjoy dear Karin :D
    Hope you are well
    Coco xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha ha, jij bent dus ook voor de Cats gevallen?! Leuk hoor. En wat leuk dat jij een host bent. Ik ga me zeker aanmelden. Ik denk helaas niet dat het lukt om overal aan mee te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ze zijn leuk he? Ik moet me bedwingen ze niet overal bij te stempelen haha. Gewoon meedoen wanneer het jou uitkomt!

      Verwijderen
  8. Congrats for being the host Karin!! I love your image and never can get enough of your amazing water drops :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kleuren heb je op deze kaart gebruikt Karin. Greetings Janny

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!