21 juni 2015

Ramsjboek..











Afgelopen zaterdag heb ik bij de Craftorij een ontzettende gave workshop gevolgd. 
Ik heb een Ramsjboek gemaakt van al mijn restjes papier, mooie plaatjes, tags etc etc.
De randen zijn allemaal gescheurd met een liniaal en alles is aan elkaar geplakt met washi tape.
Zo leuk en zo verslavend, ik ga morgen gelijk aan een nieuw boek beginnen denk ik..
Het boek ga ik gebruiken om op sommige pagina's te artjournallen, misschien wat foto's
inplakken of gedichtjes, van alles en nog wat dus!
Hierboven een paar voorbeeldjes..

Gezellige zondag verder!

16 opmerkingen:

  1. he, wat een leuk idee! Ziet er geweldig uit, en lijkt me fantastisch om overheen te doodlen en artjournalen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt inderdaad een fantastische workshop. Jouw boek ziet er ook fantastisch uit !
    Corrie x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een MOOI boek heb je er nog even bij gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. geweldig deze ziet er ook al zo gaaf uit, ik ben benieuwd naar je invulling van het boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er leuk uit! Kan me voorstellen dat het leuk was om te maken, maar word nog lastig er iets in te plakken? Veel plezier ermee en een fijne zondag verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk! Ik wist niet dat restjes bij elkaar zo iets moois konden worden...
    Misschien zoek ik wel veel te lang naar papiertjes die bij elkaar moeten combineren..
    Keigaaf boek heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig. Mooie combinaties.
    Groetjes, Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een aparte naam Ramsjboek......ik had er nog niet eerder van gehoord. Het lijkt me enig om te maken! Kan me voorstellen dat je er mee verder wilt......misschien ook leuk met bewaarde achtergrondjes en dan erop stempelen en kleuren. Fijne dag, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Great workshop and fabulous book, I LOVE it!
    Hugs, Mar

    BeantwoordenVerwijderen
  10. OH wow dear Karin, your book looks so very good with all these nice papers and images and tapes. Great idea!
    I think you must have had a lot of fun while you did it. I like it so much.
    Dearest Greetings
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, a really great book indeed, and I understand well the fun side of this kind of journal!! I should follow your steps I think Karin, and maybe apply this into your AJ book?.. Why not! :D Will think about this... :) Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This looks like so much fun and you've made so many pages.
    What a good idea just to play.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!