20 maart 2015

Art Journal Give Away...

Ik heb weer een Art Journal Cover gemaakt 
 en nu met een van die prachtige  nieuwe  stencils van Designsbyryn.
 De Japonese Anamone  aangevuld met hier en daar een
 waterdruppel. De achtergrond gemaakt met ecoline en verf.

Omdat ik het altijd erg leuk vindt dat er mensen reageren
op mijn kaarten en artjournalpages en ik deze feedback erg op prijs stel,
 wilde ik dit nieuwe Art Journal weggeven. 
 Je hoeft alleen maar even een reactie
achter te laten ( en volger te zijn van mijn blog)
en dan laat ik volgende week vrijdag weten wie
gewonnen heeft!

Gezellig weekend alvast!

28 opmerkingen:

  1. Beautiful designed with the new Ryn stencils!
    Lieve Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wonderful design! Great that you give the opportunity to win!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een prachtig resultaat Karin...wat komt die zwart gekleurde Japanse Anemonen stencil van Ryn mooi uit tegen deze achtergrond met de mooie combinatie van groen en blauw!
    Groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tja Karin,dan nu zéker een reactie! Ik denk dat het boekje in het echt er nóg mooier uitziet!
    Haha, fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous journal cover, it's a beautiful stencil and great how you used it. Take good care, Shirleyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow dat zou nog eens leuk zijn, ik vind de kleuren zooo mooi en morgen ga ik zelf eens met ecoline aan de slag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige pagina weer Karin , mooi ontwerp en prachtige kleuren!!Super!!

    Een heel fijn weekend!
    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful cover for an art journal! Pretty anemones on the wonderful background with the water drops!
    Groetjes, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is hij mooi, die cover. En wat een leuke actie. Die druppels zijn weer erg mooi. Ga ik ook eens proberen.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het altijd heerlijk hier naar je werk te kijken en vind zo ook wel inspiratie in vormen of kleuren die jij samen gebruikt. Net als nu mooi dat groen en blauw en al die natuurlijke/sierlijke vormen! Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh WOW! Karin, that is so nice of you to give away a piece of your art :) You've made a beautiful journal cover with the Japanese Anemone stencil. I like how you used it from all different directions. It looks great! Thank you! Wishing you a great weekend. Xo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig!! Ik wil wel een echte Karin ontvangen hóór :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fabulous journal cover, Karin!. Love the great design and the new stencil.
    Mar x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige omslag Karin. Vind het blauw met groen een geweldige combinatie !
    Fijn weekend !
    Corrie x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow, that's a fantastic page, love the colors and the images. Thanks for the chance to win it. Will keep my fingers crossed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. I have followed your blog for some time Karin, your art always inspires me.
    This journal cover looks amazing, such wonderful colours and design.
    Thank you for the chance to win.
    Alison x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. helemaal leuk en mooi !
    geslaagd werkje
    fijn weekend,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige A.J. en zulke mooie kleuren. Heel mooie design.!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow,this page its beautiful,love the new stencils and backround.
    have a great day.

    groetjes jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. It left me speechless, absolutely gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi zeg. Gaaf stencil! Mooi gecombineerd met de druppels. Kortom een prachtige AJ!

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  22. mooie kleuren, en ook een leuk formaat dat vierkante! Ik "vergeet" altijd mijn covers te doen, zou er ook eens werk van moeten maken ......

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh YES!!!!! Meeeeeeeeeeeeeee pls Karin!!!! Love your art journal and your Art in general, so beautiful and inspiring!!! :D Have a nice day :) Bises, Coco

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Karin, wat een beauty met de nieuwe stencils van Ryn. Een gaaf idee om de cover zo te maken, een echte Karin AJ!! xxMiranda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Totally stunning journal cover again Karin, love the colours and what a generous lady you are :D xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. This is fabulous Karin, love the colours together, and so generous of you to give a piece away - thank you so much for the chance to win xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Erg mooi geworden. Mooie kleuren, Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  28. This is a very smart cover for a very nice journal. The dark flowers are very unusual and very attractive.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!