3 november 2014

Stylized Tree Set


Afgelopen zaterdag heb ik deelgenomen aan de Art Journaldag bij de 
Craftorij in Ede. We hebben gewerkt met
 diverse mediums en het was weer gezellig en leerzaam moet ik zeggen!
En ik heb 2 x een soort van scrap journalpage gemaakt en dat zou ik
normaal gesproken nooit gedaan hebben. ( Zie m'n vorige blogpost
toen heb ik een digitale gemaakt)
Ik heb 2 pagina's gemaakt en dit is er 1 van.
Die gave bomen ( Stylized Tree Set) zijn van DesignsbyRyn
Ik heb ze nog maar net ontdekt en ik ga er kerstkaarten mee maken 
heb ik me bedacht! Tegenwoordig zijn de stempels van Ryn ook in Nederland
te koop bij de Stempelwinkel.

Een hele gezellige maandag verder!

21 opmerkingen:

  1. Oooohh, Ik had hem nog niet af gezien. Wat is deze ook mooi geworden. Leuke wesp. :-)

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful Karin, stylized tree looks great in the vintage mixed media design. Fantastic ! Shirleyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stunning tree and amazing design on this fantastic page, Karin. The blue colour combo are fabulous and I love the great texture.
    Mar x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk om op een andere manier te werken dan jezelf zou doen, prachtig werkstuk Karin!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi ! en leuk eens op een andere manier te journalen !
    Corrie x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Karin, I just love how Stylized Tree Set looks in this layout! You've got so many details going on in this piece and yet the design doesn't get lost because of your colour choices. Thanks so much!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great mixed media piece Karin, those trees really work well In this piece
    Love
    Amanda x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Karin, eindelijk krijg ik de mail van nieuwe blogposten weer binnen, zomaar.....zonder dat ik wat veranderd heb.....ben me er althans niet bewust van......wat heb je heerlijk gespeeld op deze mooie AJ pagina! En wat zul je genoten hebben bij de Craftorij.......groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous page Karin, so beautiful and magical!!! :) Would love to know which idea you have to do your Christmas cards now, I'm curious haha... Enjoy your creative time around Christmas, I'm just starting mine too. Bises! Coco xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Uit je comfort zone misschien maar desalniettemin zeker geslaagd! Mooie pagina!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Truly magic! ... but then, all your work is. A real talent xxxx
    E xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat heb je hem mooi afgemaakt, wat een super pagina is dit geworden en het was weer heerlijk, gezellig en leerzaam!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. A real nice blue journal page, blue and brown is also one of my favorite colors. All your details into your layout provides a quiet delicious image.
    Hugs Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. A wonderful art journal page dear Karin. You made it with lot of fantasy, it's a small artwork and I love it so much.
    Wish you a nice and creative autumn time.
    Dear Greetings
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!