8 juni 2014

Zomer challenge

Sinds vorige week zaterdag doe ik mee aan de Zomerchallenge van
de Craftorij. Je krijgt elke avond  (61 dagen achter elkaar) een opdracht en die moet je
uitvoeren op een correspondentiekaartje van de Hema.
Ik had de kaartjes al ingebonden en van een voorkantje voorzien.
Maar hieronder zie je dus het resultaat van 1 week.
 
Deze opdracht was een opwarmertje, je moest een haiku maken.
 
Cijfers
 
Druppels
 
Verpakkingsmateriaal
 
Moazaiek
 
Koffie
 
Groen groener groenst
 
Zwart, wit en 1 andere kleur
 
Op naar week 2!
 
Een gezellige avond verder!

27 opmerkingen:

  1. Prachtige uitwerkingen Karin (had ze natuurlijk al op FB gezien :)) Knap hóór, ik kan het tempo niet helemaal bij houden maar vind het wel erg leuk om mee te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje, wat gaaf. En wat een opgave om iedere avond iets te moeten maken. Maar je hebt wel hele mooie dingen gemaakt! Top.

    Gr. Gz

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie collectie ! Op naar week 2 !
    Corrie x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful work Karin, hugs Annette x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a special collection of pieces with really smashing designs.
    Mar x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow - wow - wow, these are fantastic pieces. I especially love the M & M one :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Karin, what a bunch of creativity!! Love all your colorful and happy pieces!! The experiment and the last one are my favorites ♥ Conny
    Piaroms Art Journaling

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zowie Karin you have been very busy creating some very awesome pages!! Love each and every one of them, all so wonderful I cant pick a fav :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat prachtig Karin, één voor één kunstwerkjes ik wordt blij van al je kunstwerkjes een genot voor het oog, doe verder zou ik zeggen hier kan ik zoo van genieten!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heb ik ze allemaal op FB voor bij zien komen en van genoten... De &m's en de vlinder en mannen vind ik super, terwijl de rest ook al zo mooi is! Heel leuk ook om bij iedereen zo'n andere uitwerking te zien. Fijn Pinksterweekend verder, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een feestje, deze blogpost...prachtige kaartjes Karin!
    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. A fabulous collection of journal pages, so colourful and great textures. xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow!!! Wonderful work Karin, you have been very inspired, additionally it was quickly well done, I would be unable to do a challenge every day like that, congrats! Hugs, Coco xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oh wat mooi Karin, wat een geweldig mooie uitwerkingen van deze week en wat goed zeg dat je elke dag klaar hebt. Ik heb nog even getwijfeld om ook mee te doen, maar er ligt nog zoveel, dus ik geniet gewoon van jullie uitwerkingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh my goodness what a lot of fabulous artwork. I like them all very much indeed,

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige pagina's! Heb ervan genoten om zoveel moois ineens te zien!! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ze zijn stuk voor stuk prachtig. Ik verheug me op de rest.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie uitwerkingen heb je gemaakt zeg.... het is echt eye candy hier op mijn beeldscherm!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh, wat zijn ze prachtig Karin!! Heel mooi, kan niet anders zeggen.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie uitwerkingen, de Haiku is ware poezie, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hi Karin, Sorry I missed these, all beautiful designs. Greetings, Shirleyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Stuk voor stuk prachtige kaartjes Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Just getting caught up with my blog list. I'm loving your pages! You've been so productive!!! The first page in this post really catches my eye. The colours come together really beautifully.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ze zien er stuk voorstuk allemaal prachtig uit Karin, het is zo leuk dat iedereen die mee gedaan heeft weer iets anders er van gemaakt heeft TOP.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!