3 mei 2014

heart..


Vandaag een super inspirerende workshop gehad bij de Craftorij in Ede.
Eerst een ondergrond gemaakt met gekleurde gesso en daaroverheen
met in water oplosbare krijtjes wat cirkels gemaakt. Dat geeft een erg leuk effect vond
ik. Toen op een een los stuk papier  allemaal gekleurde stukjes
papier geplakt en daar een mooie grote stempel van een hart gezet en
die uitgekipt en opgeplakt en met wat zwart omlijnd.
Ik heb zo'n doosje met krijt gekocht dus 3 x raden wat ik zo ga doen..
 
Gezellige avond verder!
 
Owja en vorige week kreeg ik van Denthe de Liebster Award,
maar omdat iedereen een beetje Award moe is, geef ik hem gewoon
aan iedereen die zich aangesproken voelt,haha.
Als je Denthe niet kent ga er dan vooral even kijken, ze
maakt zulke mooie kleurrijke creaties!
 
Deze vragen vroeg ze me te beantwoorden:
  1. Which kind of art do you like and why?  Ik wordt altijd aangetrokken door kleurencombinaties en vormen. Dus kleurrijke Art.
  2. Is there something you really want to do in your life that you haven’t done yet?  Nee ik kan het zo niet bedenken, ik ben nu 51 en ik heb al heeel veeel dingen gedaan.
  3. How would your best friend describe you in one word? haha, dat ligt eraan aan wie je het zou vragen. Wow in 1 woord, das lastig maar mn beste vrienden zouden denk ik zeggen dat ik nogal ongenuanceerd ben denk ik.
  4. Do you do any kind of sports? (just want to see where I stand compared to other people ☺)Tot mijn schande moet ik bekennen dat ik helemaal niets doe op het moment, ik wil wel wat gaan doen maar het komt er niet van. 
  5. Do you sell your art, or would you like to? Ik heb een tijdje mn kaarten verkocht, maar ik begon het als een verplichting te zien om elke keer weer een nieuwe lading klaar te hebben, dus daar ben ik mee gestopt. En tegenwoordig vind ik het erg leuk om te artjournallen, dus dat hou ik lekker voor mezelf.
 
 

29 opmerkingen:

  1. Ja wat was het weer heerlijk vandaag he? Weer voldoende inspiratie om de maand door te komen:-) Wat is je pagina mooi geworden! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige pagina heb je gemaakt Karin! Prachtige achtergrond, geweldig mooi hart, helemaal leuk!
    Ik had je al "betrapt" op de Craftorij foto's, en zag daar al een paar vieze vingers verschijnen, ha ha!
    Leuk dat je zoveel nieuwe inspiratie hebt opgedaan, en nieuwe aankopen die je thuis lekker verder kunt uitproberen. Veel plezier ermee!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw...super mooi Karin, wat een leuke workshop!! En leuk om je alvast wat beter te leren kennen voor we elkaar in het echie zien :) Fijn weekend maar jij gaat je vast wel vermaken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er geweldig uit! Leuke workshop!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig zeg! Lekker kleurrijk!
    Fijn weekend verder, groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Karin! Heerlijk kleurrijk...ja daar houd jij van. En wat een mooi hart!!
    Succes met je nieuwe krijtjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love your beautiful page Karin, Annette x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je weer een prachtige pagina gemaakt Karin, Hele mooie kleurencombinatie en die workshops , zijn altijd zo leuk om mee te doen en meer inspiratie te krijgen toch!!??

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WOW!!! Karin, this is awesome...gorgeous work!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. schitterend, mooie zachte achtergrond en dat hart springt er erg mooi uit. Ik ben benieuwd naar de rest van je creaties met de krijtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooooooooi. Ben benieuwd wat we binnenkort allemaal te zien krijgen met die krijtjes!

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow that is a gorgeous page, love it ! Greetings, Shirleyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Karin, that page is gorgeous! The colors are amazing and that heart is stunning and has so much depth! Happy Sunday!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nu ik em weer zie is die nog mooier. Leuk zo met die vogeltjes in dat hart.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die workshop is bij iedereen wel in de smaak gevallen, geloof ik... Deze is ook heel mooi geworden! Leuk om wat meer over jou te lezen en veel plezier met de nieuwe krijtjes!! Fijne zondag verder, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die Seite ist Spitze, wunderschön in den Farben und die Vögel dazu , einfach Klasse!!!
    lg Uli

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig, wat een kleuren............WOW!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Another great artwork from you Karin, something a bit different again.
    I liked your amusing answers to the questions and agree with your view of awards.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. This is a fantastic page with a fabulous colors. Super workshop!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige pagina is het geworden. Ik had er graag weer bij geweest maar mijn maatje van vorige keer kon niet en ik had niet zo'n zin om dat hele end alleen te rijden. Jammer, misschien volgende keer ....
    Corrie x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Fab page Karin, love the colours in the circles and that heart is lovely! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een mooie kleurrijke en fantasievolle pagina Karin en wat leuk dat we allebei met harten bezig zijn! Z' on workshop lijkt me dan ook heerlijk om te doen! groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wonderful page with this lovely heart! Great colours, too!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Keine einfachen Fragen, finde ich... :-)
    Aber es sieht mega toll aus.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Just fabulous Karin!!!!! Hugs, Coco xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ondanks dat ik op je blog geabonneerd ben krijg ik je posts niet in mijn feed. Raar .... Ik loop dus al wat achter, maar wil je toch even bedanken dat je de moeite hebt genomen om op mijn vragen te antwoorden. Leuk ook om wat meer over je te lezen :-) En die kaart is geweldig. Heel leuk die combinatie met die kleine stukjes collage!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!