22 maart 2014

Serendipiteit..

Een tijdje terug had ik een journal gekocht van
Dawn de Vries. Er zitten allerlei kant en klare achergrondjes
in, wat doodle pagina's en wat opdrachten.
 Ik had het gekocht met het oog op de vakantie, toch artjournallen
maar met wat minder materiaal. Maar ik kon er toch niet afblijven,haha.
 Dus dit is voor het eerst een niet zelfmaakt achtergrondje waar ik met
stempels, wat gelato's en inkt mee aan de slag ben gegaan.
En ik blijf ze schitterend vinden die
 
Gezellige dag verder!
 

31 opmerkingen:

  1. Klinkt leuk zo'n journal, ken het niet.
    Ach Karin, weekend is een kleine mini vakantie.........!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben jij ook al weer heerlijk bezig geweest! Mooi! Heb je nog bls. over voor de vakantie? Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee, wist niet dat die bestonden, ga eens googlen:-) Mooi hoor

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bol.com daar heb ik het vandaan!
      groetjes Karin

      Verwijderen
  4. Wat leuk! Ik ken de journals niet, maar lijkt me wel super om mee te werken, vooral in de vakantie, maar ook als je een keer even snel en kort aan de slag wilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fabulous colours for your journal page and a great background xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben het helemaal met je eens wat die druppels betreft Karin...je beetje-van-dawn-beetje-van-karin pagina ziet er leuke uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie pagina heb je gemaakt. En die stempels heb ik vandaag ook gebruikt in mijn vakantie boekje van de vorige zomervakantie. Heel gaaf zijn ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great page using fabulous choice of colours.
    Love
    Amanda x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hé weer wat nieuws :) leuk, en je hebt er een prachtig geheel van gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi Karin en wat handig z'on Art Journal! En inderdaad de enig echte mooie Ryn druppels! warme groet Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gorgeous page Karin, love the theme, your spring colours and the stamps you used!! Have a nice Sunday, bises Coco xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. goed idee voor de vakantie! ik had er nog nooit van gehoord. Mooie pagina met idd prachtige stempels.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Stunning page! ! I love the richness of your art, Karin. Well done :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende pagina Karin... die druppels ken ik niet, maar lijken mij zeer leuk!
    Groetjes Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die druppels zijn idd schitterend. Je hebt er weer een leuke pagina van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lijkt me een leuk boekje van Dawn de Vries. Heel mooi wat je met de achtergrond hebt gedaan. De druppels blijven het altijd goed doen. Zijn net echt.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow super gorgeous page, I love it. The trickling water looks so real ! Happy Sunday, Shirleyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. LOVE THIS ONE! The butterfly is a nice touch ( :

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je hebt er 'n mooie pagina van gemaakt, super!

    Groetjes, Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Moooooi, handig zo'n boekje. Ik ken het (nog) niet. Die cirkelstempel blijft ook leuk trouwens.

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Love your art journaling Karin. It's a real inspiration for me :) The colours in this one feel very fresh. Like new growth in the springtime. Thanks so much for your lovely page!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wunderschöne Seite und die tollen Tropfen von Ryn passen da perfekt dazu.
    Liebe Grüße
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wonderful - how in the world did you get that water to look so real!!
    Sandy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!