14 december 2013

En nu kan ik geen kerstkaart meer zien,haha

 
pffff, Yessss en nu ben ik eindelijk klaar met al mn kerstkaarten!
Ze zijn zelfs al naar het postkantoor gebracht.
Veel te laat natuurlijk, maar ja ik was zo druk de
afgelopen weken.
Voor deze kaart een achtergrondje gemaakt met
verf, daaroverheen de Patiostone  stempel van DesignsbyRyn
en een sterretjes wat ooit eens bij een blad zat.
Wat cirkels geembossed met zilver en wat spettertjes goud.
 
 
Een heel gezellig weekend verder!

33 opmerkingen:

  1. Wat goed,van je. Ik ben nog druk bezig met het maken van kaarten. Vindt het nu nog leuk! Haha. Je kaart is zoals altijd weer super mooi!!
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, ha...zo te lezen ben je niet de enige in blogland die letterlijk kaar is met de kerstkaarten :) Wat een prachtig exemplaar is dit geworden, zo vrolijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW,THis is amaizing!!
    Beautiful colors,loove it.

    Merry christmas :-)

    Greetings Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kleuren zijn dit. En maak je niet ongerust, je bent niet de laatste met versturen. Ik ben ook nog druk bezig ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fabulous!! Striking colour combo and composition.
    Love
    Amanda x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk deze modern ogende kerstkaart Karin...Ik heb 3 kerstkaarten gemaakt, meer niet...
    Voor mij geen zelfgemaaktekerstkaartendiezodeprullenbakingaannatweewekenstress meer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kleurrijke kerst kaart Karin! groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Karin, wat een kleurenpracht en helemaal goed voor kerst!!!

    Groetjes en nog een fijne zondag!!

    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. That is beautiful Karin! I love the background the that cool silver embossing really looks awesome on it :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kerstkaart Karin!
    Super kleuren en leuk met die zilveren details!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend Karin, qua kleur en structuur, heel erg mooi, de ontvanger zal er erg blij mee zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Good to see you back Karin, with this beautiful design! How wonderful to receive a one-off card like this!
    Alison x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. *sigh* it looks so very stunning. I especially love the bold red spots. But as usual I like all the colors, their combination and your outstanding stencilling. Have a great Sunday. Hartelijke groet, Suzanne x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heel eg geslaagd werkje ! mooi gedaan !
    tja, ik ben er nog niet hoor ! nog even doorbijten zal het worden...
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart Karin, heerlijk die kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart Karin, heerlijk die kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze kerstkaart is in ieder geval erg mooi en vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gorgeous Karin, I love this ! The stars, paints go well with the patio stone. I love that stamp, I need to get it back out :) Warm Greetings, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoezo laat........ Ik moet ze ook nog op de bus doen hoor. Volgens mij heb ik er inmiddels wel voldoende. Ik vind dit een hele mooie. Die kleuren!! Geweldig. Wat leuk met dat zilver embossing.

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ah, Karin, the happiness of finishing all your Christmas cards! I've finished all mine too!
    I do like this one, it's a lovely original design and it looks very jolly and party-ish.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. oh wow am just loving your colour choice Karin, Annette x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. WOW Karin, love this unique colorful design!
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. I love this graphical card for Christmas, very beautiful!!! And you are very lucky if you are successful to end with all your cards already Lol!!! Not like me, I'm a big snail pfff...:( Hugs Coco xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. The vibrant colors make me happy! Love this card!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Zo´n mooie! Maar kan me jouw reactie wel voorstellen...ik ga nog een voor een uitdaging maken en dan gebruik ik de restanten op en heb het ook gehad met die kerstkaarten... Alhoewel ik wel zin heb in kerst-scrappen...Is toch weer anders... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hello Karin, I love how you've used Patio Stone in your Christmas designs. It looks great! I never would have thought of it as a Christmas design until now :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Supermooi en ik heb die sterrenstempel ook al gebruikt voor een kerstkaartje haaha grappig.

    groetjes bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dit is leuk zeg! vooral die zilveren cirkels! En de kleuren natuurlijk .... Ik heb mijn kaarten zelfs nog niet naar de post gebracht .... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Karin... a thousand thank you's for sending me one of these gorgeous cards... what a beauty. You are very kind. I have proudly displayed it on my mantelpiece and it will go into my 'box of treasurers' so it can be safe until next Christmas and every Christmas there after, when it will be on display again!... I keep all of the handmade cards that friends send me xxx
    Thank you and a vert Happy Christmas to you and your family .
    Eileen xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!