10 november 2013

Live...

 
Vandaag een creadagje in Drenthe gehad samen met 2 schoonzussen en 2 nichtjes!
Mijn eigen draakje is niet meegeweest, ze houdt niet van kaarten maken en vond het
heerlijk om een dagje het rijk alleen te hebben!
Als ondergrond heb ik een speelkaart gebruikt die ik ingesmeerd heb met gesso,
daaroverheen 3 kleurtjes alcoholinkt samen met wat blendingsolution.
Ik heb de kleinste stempel  van de Fiddlehead stempel set van
 Design by Ryn gebruikt.
 
Gezellige avond verder!
 

27 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf bewerkte speelkaart! Zou nooit op het idee gekomen zijn om een speelkaart te bewerken........en een leuk dagje zo samen denk ik! groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig zo'n dagje en wat een leuk idee om een kaart te bewerken, heel mooi resultaat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gezellig knutselen in het mooie Drenthe, heb je nog naar me gezwaaid?!
    Ik vind het een plaatje, heel mooi geheel en heerlijke frisse kleuren,
    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderful Tag!Love the colors.

    Greetings Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent rustiger geworden Karin...je hebt een stuk "vergeten" te kleuren :-)...Gekheid...weer mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het was gezellig vandaag Karin!!! Je resultaat van de speelkaart had ik nog gezien en hij is mooi geworden, heel anders dan dat hij in het begin was.

    groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wonderful combination of colors and stamps.Great idea with the speelkaart.
    Wish you a nice week tomorrow.
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is ie weer mooi geworden. Moet ik ook eens proberen, alcoholinkt over gesso.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind hem weer zeer geslaagd, prachtige kleuren. Jij knutselt ook wat af !
    Groetjes,
    Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful vibrant colour & texture again on the background which sets off the fiddle head very well. Have a wonderful week, Shirleyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Love the fact it's an altered playing card, great colours
    Love
    Amanda x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijke kleuren op de prachtige ondergrond Karin!
    Leuk geheel geworden.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi hoe die stempel zo uitkomt op de heldere ondergrond! Lekker dat jij en je "draakje" zo allebei een fijne dag hadden... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. The inks have blended beautifully. Love this.
    hugs {brenda} x0x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit is prachtig! Zowel van kleuren als geheel! Zeer mooi!
    groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi weer, hoor Karin, zo'n workshop je met jou ziet er schitterend uit!!!Ik denk dat jullie een hele fijne dag hebben gehad!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wonderful! Great background and colors!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Really gorgeous !!! Love all on it. Have a very good Monday, here in France we don't work today, that's good for crafty things and blogland Lol ! Hugs coco xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik denk dat het wel weer gezellig was. In iedergeval was het productief. Mooie kaart is het geworden, ik heb jammer genoeg mijn speelkaarten en tijdej terug weg gegeven. Ik deed er niets mee. Ze op deze manier gebruiken had ik nooit aan gedacht.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een goed idee om je speelkaarten zo te gebruiken. Ik wist niet dat alcoholinkt op gesso kon. Toch eens proberen. Ik vind dit zo mooi.

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hey Karin, I love the textured colour background and Fiddlehead Set stamped in black over top. Makes a nice contrast. Many thanks :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lovely Karin, gorgeous colours! I'd love to watch you create a background, any chance you could do a video?? xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. mooi Karin, je brengt me op een idee om ook mijn alcoholinkt weer eens 'van stal' te halen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Love the way you blended the colors and the cools swirly images, fab job as always Karin, Have a great week :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!