23 augustus 2013

Travel observations..

 
Wow de tijd vliegt, heb mn eerste werkweek er al weer op zitten
en ik wil alweer op vakantie. Om bijvoorbeeld zeesterren te gaan
 spotten in heerlijk helder water op zo'n bounty eiland,
 waar dan verder geen toeristen zijn, maarja...
 
Deze pagina heb ik van de week gemaakt,
ik dacht geen groen deze keer. De achtergrond met
wat dylusion spraytjes, wat koperkleurige verf, wat groene
distress inkt. Wat rub ons van TH en die leuke zeester
stempelset van DesignsByRyn.
 
Gezellig weekend!
 
 
 

22 opmerkingen:

  1. Hoi Karin, weer een heleboel te zien op deze kleurrijke pagina en over eilanden gesproken, deze kleuren doen wel een beetje Jamaicaans aan, leuk zo met de zeesterren en toch nog een beetje groen! groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Over die eilanden... ik ga gelijk met je mee hoor! Leuk om te zien, dat je weer verschillende materialen hebt gebruikt om tot dit mooie resultaat te komen. Ja, het doet mij qua kleur wel denken aan een warme en zwoele zomeravond.
    En toch zie ik nog een een heel klein beetje groen in het sjabloon, dus je vakantieflow is er nog wel een beetje.
    Geniet hier maar lekker v h weer. Fijn weekend.
    Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha,ha...zo lukt het wel om dat heerlijke vakantie gevoel vast te houden :) Wat een prachtige journal heb je hiervan gemaakt, mooie najaars zomer kleuren...prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a gorgeous page! Love the colors of course and I love especially the assemblage of the stamp images, right up my alley :-) Have a great weekend, Suzanne x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie pagina Karin, hoe doe je het toch telkens weer!!?? Prachtige achtergrond en mooie kleurencombinatie!!!En ja terug op vakantie , zonder de drukte van elke dag, zou wel fijn zijn!!!

    Groetjes en geniet van een heerlijk weekend dat is dat dan weer!!!
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow, Karin, this is fantastic.

    Have a wonderful weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous card, I love your sellfishes ! Have a great we Karin. Coco xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Karin, het heeft ook de warme uitstraling van zo'n bounty eiland!..... niet dat ik er ervaring mee heb, maar kan me het voorstellen......
    groetjes Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oh wat mooi Karin, ik krijg er een vakantiegevoel bij, mooie kleuren zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou, misschien ben jij niet meer op vakantie, maar deze pagina straalt wel echt een vakantiesfeertje uit. Leuk inderdaad, die zeesterstempels!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Klopt het dat ik toch nog wat groen hier en daar spot? Ik vind het niet erg hoor als je groen gebruikt. Hahahaha. Prachtig stukje werk heb je daar weer geleverd.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful background, great colours, design & texture. The starfish are beautiful images and go well with your design. Happy Sunday! Shirleyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi! wat een prachtige kleuren!

    groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De afgelopen week is hier ook belachelijk snel gegaan... En dat Bounty eiland dat lijkt me wel wat! Gelukkig kan ik nu hier bij jou alvast van de zeesterren en deze prachtige achtergrond genieten! Mooi hoe er veel op staat en het toch in harmonie is! Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. love the starfishes and the colors ♥ Conny
    http://piaromsartjournaling.blogspot.de

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie en vooral warme kleurtjes! Weer bijzonder goed geslaagd. Ook ik wil wel mee naar dat Bounty eiland maar ik zie het al, achteraan sluiten in de rij. :0)

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Karin, the colours in this one really say Fall to me. Beautifully chosen!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lovely colours, and I love your paint effects! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Karin the rich colors of fall combined with the very cool starfish really make a fab effect :) Have a great week!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. I love this page - wonderful design and as always, I do like your use of color!
    Sandy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!