5 juli 2013

Most of the..

 
In de afgelopen weken ben ik bezig geweest met een canvas van 70x80 cm.
Eigenlijk was het de bedoeling dat ik het aan mijn broer
zou geven, die gisteren jarig was. Het zou bij hem op een lila muur
moeten komen te hangen. Toen ik er nog eens
naar stond te kijken, vond ik het toch meer een vrouwen ding/canvas,haha.
Dus hangt het nog steeds bij mezelf aan de muur, op een rode muur,
dus dat vloekt nogal. Maar ik heb nog wel een lege muur in mijn kantoor op mn werk,
dus dat gaat wel goed komen.  Om helemaal zeker te zijn heb ik er
even een foto van gesmst naar zijn vrouw met de 
 vraag of ik het wel of niet zondag mee moet nemen,haha.
Dus we zullen zien....
De achtergrond heb ik gemaakt met zwarte, witte en paarse verf,
stukjes krant. gesso, stencils, vlinders stempels. je kunt het zo gek
niet bedenken of ik heb het wel ergens gebruikt.
Zo nu krijg ik zo visite en ga dus snel koken!
 
Een heel gezellig weekend!
 

27 opmerkingen:

  1. Oooo, this is beautiful Karin! Love the pretty colours, the butterflies and the doilies... all of it really! :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wonderful composition and the quote is so true, really a gorgeous work.
    L groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 70x80 WOW! That is a fab project, it could hang on my wall!!
    Love
    Amanda x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Karin, moooiiii.
    Zijn die cirkels een stempel?
    misschien toch aan je broer geven..., kan wel voor een man vind ik.
    Het is een héél speciaal kado!
    Gr Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow Karin, moooiiii.
    Zijn die cirkels een stempel?
    misschien toch aan je broer geven..., kan wel voor een man vind ik.
    Het is een héél speciaal kado!
    Gr Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous canvas, love it ! I would want to keep it ! Have a great weekend, Shirleyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Amen Sister - this is the most wonderful sentiment I have ever seen. And you are so creative - wonderful canvas.
    Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtige canvas met een geweldige tekst.

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I don't know if yor brother will take and/or like it, but your extra-large canvas is just really stunning and awesome Karin !!! It will be perfect on your white wall anyway otherwise indeed ha ha! ;) Have a lovely week-end (with cooking ?..), Coco xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw...ik vind hem prachtig, als je broer hem niet wil weet ik nog wel een plekje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Very beautiful collection of buddhas dear karin.
    I love your artwork! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Supermooi Karin!! En een prachtige tekst ook!! Ook je vorige creaties zijn een plezier om naar te kijken en alle details te ontdekken!! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha, ben benieuwd wat je schoonzus zal zeggen ... Ik vind persoonlijk dat het net zo goed voor een man kan dienen. Prachtig gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. geweldig wat een prachtig project, helemaal mijn kleur, dus als je ermee omhoog zit....

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Stunning Stunning, My all time favorite Karin, love the purple colors and fabulous bg! Have a fabulous weekend friend ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Such beautiful colors! I love the doilie texture and the calming buddhas over all the interisting background ♥ Conny
    http://piaromsartjournaling.blogspot.de

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het plezier van het maken spat van het canvas af.
    Ik vind het geweldig !
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig Karin en inmiddels weet je al dat ik van Boeddha's hou! Ben benieuwd of ie blijft of gaat........

    groetjes Mirandax

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fantastic colors and love the sense of serenity!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. HI Karin, I love the detailed design and wonderful purples in your card this time, it's all so pretty! I hope you are enjoying this lovely warm weather, :D Gay x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. IN het echt is hij nog mooier vind ik.

    groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh poor brother, it's marvellous, maybe he would love it? It's a lovely complex artwork and the quote is so true.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Echt wow deze, Karin! Wat een gaaf canvas! Kan me best voorstellen dat je daar lang mee bezig bent geweest! (en niet zo snel afstand wil doen) De kleuren zijn prachtig en ook die tekst is zoo mooi! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!