9 juli 2013

If we...

 
Afgelopen weekend deze art journal page gemaakt, ik zag die poes in een
reclamefolder en ik moest er gewoon wat mee maken,haha.
Ik vind katten zulke leuke beesten, maar ik ben er jammer genoeg
 erg allergisch voor geworden, dus geen katten meer in ons huis helaas.
Achtergrond gemaakt met distress inkt, een paar kleurtjes die ik
zelden gebruik eigenlijk, wat stencils, en wat uitgeknipte vlinders,
het kan ook niet anders,haha. Wat rode en blauwe accentjes
aangebracht met stift en inca gold.
 
Gezellige avond avond nog verder!

22 opmerkingen:

  1. Mooie kleuren Karin!
    Je schrijft dat je ze niet vaak gebruikt, wel doen! Mooi.

    Is het andere werk nog naar je broer gegaan?
    Groetjes, Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. het hangt nog aan mijn muur, maar hij komt het van de week ophalen, hij vond het mooi!!

      Verwijderen
  2. Gorgeous! Love Kitty's butterfly bow tie! The bright red and blue against the soft background colour is great too. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is an interesting suggestion and I am still thinking about it, ha ha! It's a good fun art, Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. beautiful page!!!

    Greetings Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful page Karin, love the words ! The cat is cute. I am lucky that I live with 2 cats, we love them :) Greetings, Shirleyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Karin, again you have treated my eyes to some real beauty! That cat is adorable! Had a look down at what I have missed and all of your art is amazing! Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fabulous art and a great sentiment.
    hugs {brenda} x0x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig, wat maak jij toch een mooie dingen, zoveel op te zien, zo mooi!

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tekst en kat passen perfect bij elkaar! En mooi die tekst in rood op de achtergrond;geeft een super fijntjes effect!Weer 'n page om van te genieten! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Das ist gro├čartig und atemberaubend :-)
    Eine fantastische Arbeit.

    Sophie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtig gemaakt Karin, ik ben net als jij gek op katten, gelukkig niet allergisch en heb er dan ook 3 in huis, supermooie pagina, er is heel veel te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. A fabulous creation, the little kitten is really sweet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Alles met katten is goed Karin :-). Je hebt je leuk laten inspireren door het kattenplaatje!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is dit gaaf Karin. Prachtig en schattig met het poesje erop. Mooie achtergrond en structuren
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een ontzettend leuke kaart is dit geworden met het lieve en tevreden poezenkoppie erop!
    Ik ben helemaal weg van je prachtige achtergrond, wat kun jij dat toch goed.
    En dan toch weer wat kleuraccenten durven aanbrengen!!!!
    Ik ben altijd maar bang, dat ik dan daarmee alles verknoei en mn hele achtergrond naar de knoppen is (ha, ha).
    Ja, ja, ik hoor je bijna zeggen, niet bang zijn en gewoon doen, toch??
    Wie weet, maar tot die tijd kijk ik wel naar jouw werk.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  16. What a cheerful page! The background with all patterns and the words and the cat with butterflies..dear Karin, that brings really a smile in my heart!
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. loving your fabulous page with its great words Karin, hugs Annette x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ach, wat een leuke quote. En die kat past er zo perfect bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ha ha, ik vind hem geweldig. Wat een gaaf koppie. Jammer dat je allergisch bent geworden voor katten!! Hoop niet dat het mij overkomt, onze Morris hoopt dat denk ik met mij. :0)

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!