17 juni 2013

Tulips

Voor de TAW challenge was de uitdaging: Botanical.
Ik ben met wat plaatjes van tulpen aan de gang gegaan
in mijn Art Journal.
En heb er dus 2 gemaakt en kon toen niet kiezen,haha.
Dus ik laat ze beide maar even zien.
 
De eerste achtergrond is gemaakt met waterverf uit een tube
 die ik met een creditcard over het papier heb gestreken.
De waterdruppel stempel van Ryn heb ik hiervoor gebruikt en
een stencil.
 
 
 De 2e  achtergrond heb ik met dylusions en
 distressinkt gemaakt en dat weer aangevuld met
 stencils en een stempel.
 
(Mijn voorkeur gaat uit naar de eerste,
denk ik toch)
 
Gezellige Maandag verder!

 

34 opmerkingen:

  1. Fantastic tulips on these wonderful backgrounds, Karin, lovely contrasts. I couldn't possibly choose a favourite.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn allebei schitterend, de 2e spreekt me qua kleur meer aan, maar ik zou denk ik ook voor de 1e gaan qua techniek en achtergrond

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW,both pages looks great,wonderful backruond and colors for you tulips,beautiful.

    Greetings Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Two perfect pieces, Karin, lovely backgrounds!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your tulips are wonderful with that gorgeous background! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allebei prachtig geworden! de tulpen vind ik mooier uitkomen op de 2e. Ze hebben alle 2 prachtige achtergronden! Groetjes, Gerrina (die toch weer binnen zit, want de zon is hier weg...)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super, hoor. ondanks dat ik blauwtinten altijd erg mooi vind gaat mijn voorkeur hier toch uit naar de 2e.Achtergrond is zo mooi, en deze tulpen passen daar prachtig bij.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Both are beautiful Karin, you create the most wonderful backgrounds! Greetings, Shirleyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. what a wonderful species of tulips! and your backgrounds are fantastic!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh Karin your tulips are wonderful, love the background on both.
    Anni

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful tulips on a gorgeous background! I love your botanical pages!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gorgeous I love that wonderful background Karin!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige tulpen op even prachtige achtergronden Karin! En mijn voorkeur gaat uit naar de 2e omdat ik de kleuren heel mooi vind en daar alles samen volgens mij nog meer een geheel vormt. Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke pagina's Karin. Ik vond eigenlijk de 2e het mooiste maar nu vind ik die 1e ook eigenlijk wel mooier.

    groetjes bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Your work is very beautiful. Thank you for sharing it with us!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wouaouh! Great art and great achievement, I love both of them.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk zo met de tulpen Karin, vind ze allebei mooi, maar de 2e heeft mijn voorkeur! Ook je vorige AJ pagina is gaaf geworden, lekker gespeeld he? groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind ze beide heel erg mooi maar de bovenste is qua kleur toch mijn favoriet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hey Karin, thanks for sending those two pieces my way :) I like both of these! Are the tulips hand drawn or cut outs?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oh I wish I could draw like that, they are cut outs.

      Verwijderen
  20. Two beautiful pages Karin, but I prefer the top one too. Blue is my favourite colour!
    Alison x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ze zijn beiden heel mooi en zou ook niet kunnen kiezen,

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lovely tilips, especially love the background.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. These are both beautiful variations!

    Lori

    Foxglove Hollow

    BeantwoordenVerwijderen
  24. These are gorgeous Karin, you have the best stamps! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Moeilijk kiezen Karin, allebei zijn ze prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wow those tulips are wonderful. Annette x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. I'm glad you posted them both 'cause I definetely prefer the second one :)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Love those beautiful tulips Karin!! I especially love the background colors on the second one :) Happy week!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Nou ik zou geen keus kunnen maken Karin, beide zijn kleurrijk en leuk en de tulpen komen op beide zo mooi uit!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Dear Karin, your beautiful creations fascinate me always!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtige kaarten allebei, maar om moeilijk te doen zou ik zeggen ik vind de achtergrond en de details van de eerste mooier en de kleuren van de tweede, dus Karin, maak voor mij nog eens een derde mooie kaart?,!!(haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. I love Tulips, and I love both of your creations, they are so incredibly beautiful !!! Have a good day Karin, xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!