5 juni 2013

Create..

Ik kan geen genoeg krijgen van die schitterende Tricklingwaterset stamp
van Designsbyryn, haha, het liefst stempel ik hem overal op.
Datzelfde heb ik met zo'n ronde stempel van Donna Downey, die
zet ik ook bijna overal op.
De achtergrond heb ik gemaakt met wat kleurtjes distress paint,
een woordstempel en het relief op die bloemachtige figuren
heb ik gemaakt met anthologie driedimensionale verf die ik
te warm gedroogd heb, dan gaat het leuk barsten.
 
Gezellige dag verder!

41 opmerkingen:

  1. De Tricklingwaterset stempel is inderdaad prachtig. Mooie tag! Gr. Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A gorgeous piece of art, great colors.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je gaat als een speer Karin. Prachtig!! Ga lekker door met je stempel. Ik krijg er in ieder geval geen genoeg van. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lekkere waterval van kleuren, Karin!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer een lekker vrolijk label! En ja, "lievelingetjes" hebben we allemaal wel... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What an amazing and adorable Karin-background again ... the droplets look awesome and I love the 3D leaves. Suzanne x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kan me goed voorstellen dat je die steeds gebruikt, hij is ook prachtig! Je achtergrond en blaadjes zijn ook super mooi. Nog een fijne dag, groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooooooo, wat een mooie kleuren.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is ook overal mooi op he die druppel......heerlijke tag weer Karin! groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Love those drips! Karin, the background coloring is breathtaking! So fabulous! Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Inderdaad, super stempel. Wrijf het er maar even flink in. :0)
    Mooie tag, lekker kleurrijk!!

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  12. WOW Karin, that is again an amazing colorful tag, gorgeous design!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. such gorgeous color and background! such an various rich piece ♥ Conny
    http://piaromsartjournaling.blogspot.de

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een ontzettend mooie en kleurrijke tag heb je gemaakt, Karin.
    Die druppels, die ik overal op zie verschijnen zijn echt geweldig.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  15. The stamp on the top right works amazingly well with Trickling Water Set from my collection. Good eye to put them together! I like the three leaves that you created as well. Beautiful!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. WOW ,this tag is so brilliant,i love the colors.

    Greetings Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Stunning Karin!! I love the way the leaves have such cool texture and the eye is amazing :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gorgeous colours and textures Karin! Lovely tag. Have a great day! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat heerlijk om naar te kijken Karin!
    Super tag!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. This is wonderful Karin, I love those painty leaves xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Karin, it's fine to use that stamp a lot, because it's beautiful.
    Your tag is stunning! I love the colours you used and the texture! Wonderful artwork!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het is ook een geweldige stempel. En deze tag is ook weer prachtig van kleur en structuur.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik kan me er helemaal iets bij voorstellen :) het is ook een prachtige stempel net als deze tag. Mooi van kleur en structuur!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gorgeous again Karin, love your colours ! Warm Greetings, Shirleyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wonderfully creative - I just got this fabulous water stamp!
    sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Weer een fantastische tag, Karin!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Really fab tag Karin ! I love the colors and the three leaves with their wonderful shades... Coco xx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dat is heel mooi gedaan. De kleurtjes en alles springt je tegemoet.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Fabulous work ! ... You are amazing and so talented Karin.
    E xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. kan me voorstellen dat je die druppels geweldig vind om te gebruiken ! ze geven dan ook een prachtig resultaat ! gewoon verder doen hoor ! top
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Awesome blog!
    Wonderful colors!
    We too love these stamps a lot, and, above all, the beautiful creations you're used to made with them!
    Kisses and good WE! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. i totally understand that you love this stamp so much! it looks so realistic! love your vibrant colors, too!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wow, amazing, Karin! I love this fabulous tag !!
    It is totally awesome!
    Have a great day and love visiting you.
    Hugs MARTINA

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wow Karin dit is PRACHTIG, niet alleen de kleuren maar ook het design!! Je bent een groot talent!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Mooooi Karin!! Prachtige achtergrond, mooie kleuren, ja, die waterdruppels hè, het is toch net of ze er echt bovenop liggen, en je gekrakkelde blaadjes vind ik echt geweldig!
    Fijn weekend, groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  36. TOP!! Dit was dus het kaartje dat me vorige week inspireerde, ik wist niet meer waar ik het gezien had. Supermooi, die gebarsten verf.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!