8 april 2013

Botanical

Bij Take a Word is de uitdaging: Botanical.
Laat ik nu net afgelopen zaterdag deze stempels hebben gekocht op de beurs.
Dus ik kon er gelijk mee aan de slag, het zijn fantasie bloemen, maar een bloem
is een bloem toch?
 
Ik zei het net al ik ben dus afgelopen zaterdag samen met 2 schoonzussen
en een nichtje naar Zeist geweest. Maar wat een drukte zeg,pff, volgend
jaar ga ik gewoon weer op de zondag! Ik heb veel leuke dingetjes
ingeslagen, een paar bekende gezichten gezien en gesproken, maar helaas geen workshops
gedaan. Veel te druk en geduld is niet mn sterkste kant,haha
 
Gezellige maandag verder!

49 opmerkingen:

  1. les fleurs stylisées , c'est une très bonne idée Karin! Bravo !
    Amicalement mary.kg

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cool flowers, Karin, love your entry!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful, beautiful artwork, I love your fantasy flowers and your strong colours.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh.. one question to this page... who did you made the sentiment? -looks fascinating!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Susi, i didn't make that sentiment, its a stamp!

      Verwijderen
  5. So beautiful dear Karin, love the background patterns and the fantasy flowers are really amazing. Great colorcombination.
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk resultaat. Ik heb in zeist ook deze stempels gekocht. Ik ben twee dagen geweest en het was zondag aanmerkelijk rustiger als zaterdag.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is really great! I love the loose grungy background textures combined with the sharpness of the flowers.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je prachtige stempels gekocht. Heel mooi resultaat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Your beautiful, imaginative flowers are enchanting. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Swooningly gorgeous - a brilliant make! Jo x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Karin, beautiful creation, love the background, colours and the new stamps! I heard that Zeist was very busy, my sister, cousins & Tante were all there too! Have a nice Monday, Shirleyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is dit gaaf. Die bloemen zijn super. En dan die mooie kleuren, daar worden we weer vrolijk van.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I love your fantasy flowers & colour everywhere Dxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ich liebe diesen modernen Stil.
    Wundervoll und perfekt!

    Sophie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Vibrant and gorgeous ... and a much needed glimpse of spring. Bravo.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gorgeous Karin! I love this JOFY stamp set, such a 'happy' set! Have a great day xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goede aanschaf Karin, deze stempels!
    Je hebt er een prachtkaart mee gemaakt!!!
    Wat maak jij toch mooie achtergronden....helemaal WOW!
    Prima kleurcombinaties...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh great job your artwork is gorgeous Karin...Bravo!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. So beautiful Karin, love the green background and your fantasy flowers.
    Anni

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart Karin! Mooie kleuren, geweldig leuke bloemen (ook bij mij thuis hoor, ha ha!), een echt botanisch tafereel met weer een waanzinnig mooie achtergrond!
    Heb je het leuk gehad in Zeist?
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  21. fantastic colors, i really love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Fabulous flowers, love your stylisation. Excellent piece

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig, leuke achtergrond, leuke bloemen, leuke kleuren, leuke stempel...xxxSara

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super kaart met super leuke stempels. En ja, zondags is beter ;)) vlg jaar mietoe op zondag ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  25. This is stunning! I love the colours and your composition. Bravo!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtige kaart Karin en wat een super gave stempel zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. A wonderful card with great spring feeling, love every detail.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Love the background you created for these gorgeous stamps.
    hugs {brenda} x0x

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Je hebt je nieuwe stempels goed gebruikt in deze creatie!! Vind hem erg mooi geworden

    groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik kijk mijn ogen uit, prachtige kaart! Ik heb ook iets uit deze serie meegebracht zaterdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Karin This is fabulous, you just never cease to amaze me how you just keep coming up with the amazing creations ;) Have a GREAT week!!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wonderful Karin !!! I love these stamps I've just bought too in Version Scrap in Paris on the stand of PaperArtsy.. Great collection !! Have a good week, Coco xx

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Prachtige kaart en ik ga geloof ik volgend jaar weer gewoon op de zaterdag. Aangezien iedereen op zondag gaat volgend jaar. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Absolutely beautiful Karin, perfect stamping and lovely vibrant colours xx

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wauw wat een gave kaart is dit geworden, anders dan ik van je gewend ben maar erg gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik was ook op de beurs op zaterdag. Zo druk als dit jaar heb ik het nog niet meegemaakt. Zeer waarschijnlijk ga ik volgend jaar ook op zondag, dit was echt niet leuk.
    Maar mooie stempels heb je gekocht. Ik heb ook nog naar deze staan kijken maar mijn tas was al erg vol en de portemonnee behoorlijk leeg..... :0) En je moet toch iets te wensen overhouden nietwaar?

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!