17 maart 2013

Liebster Award

Deze award heb ik gekregen van:Coco, dankjewel!
En nu mag ik 5 blogs nomineren voor deze award en de bedoeling
hiervan is dat zij dan ook weer 5 blogs nomineren die minder dan 200 volgers hebben.
Ik nomineer de volgende blogs:
This award was designed to be a blog award in the pay it forward fashion. Once you've been nominated, you can award it to five blogs that you like that have fewer than 200 followers, to encourage new visitors to visit these blogs. Just thank the person who gave you the award and link back to their blog. Post the award onto your blog.


4 opmerkingen:

  1. Geweldig Karin, je hebt deze award zeker verdiend! Gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks karin really appreciate it
    Love
    Amanda x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je Award. En dank je wel voor de nominatie.
    Ik mail je.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thanks Karin for accepting your Award from me, really well deserved for your creativity and sharing ! Very best wishes, Coco xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!