19 januari 2013

weer iets met harten..

 
Vanmiddag heb ik mezelf getrakteerd op een gelli plate!
Zodra ik thuis was lekker aan het experimenteren geweest,
voordat je het weet heb je een hele stapel afdrukken liggen.
Het is echt verslavend, zo leuk! Maar ik moet nog wel even door experimenteren
heb ik gemerkt,haha, want het ziet er nog niet echt geweldig uit.
Maar deze tag vond ik wel leuk.
 De achtergrond dus gemaakt met de gelli plate en de tag
afgewerkt met een tekststempel.
 
Fijne zaterdag verder!

25 opmerkingen:

  1. Ohja, mijn wens ook, ik wacht tot de AS ;)) maare, ik vind dit al zeeeeeeeer geslaagd hoor. Super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a beautiful TAG, Karin. I like the letters and the torquoise ..
    Groetjes, Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ein super schönes Tag, perfekt für Valentin-

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie achtergrond hoor! Oh ja, voor je het weet heb je een hele stapel prachtige achtergronden liggen. Ik heb ook een gelliplate en ben er heel blij mee!
    http://www.stempelyvon.blogspot.nl/2012/12/achtergronden-met-de-gelli-plate.html
    Lekker zelf gaan experimenteren met verf, hoeveel, welke stencils het leukste effect geven, welke stempels, enz. Veel plezier ermee!
    Fijn weekend, groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem prachtig hóór maar ik heb geen idee wat gelli plate is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow ! Another heart creation and it's also beautiful !!!! Shirleyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er al goed uit hoor! Leuk toch iets nieuws uitproberen! Voorlopig ben jij weer zoet... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Pretty colours and gorgeous hearts. I love it.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I love your gelli plate tag, this is wonderful. Great stencilling too, the heart is brilliant. Michelle x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A really beautiful tag Karin. Love it as usuals !! Hugs, Coco

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi! De kleuren samen zijn helemaal super, vind ik! Leuke graffiti stijl ook, hij is top!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind deTag heel mooi, had geen idee wat een gelli plate was. Evengezocht op You Tube, en kwam dit tegen: http://www.youtube.com/watch?v=dxOa_h6t7Sw
    Misschien heb je het al eens gezien. Filmpje duurt zo'1 1/2 uur maar veel tips etc.
    Mooi spul, ik weet zeker dat je er weer mooie dingen mee gaat maken.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zal eens gaan kijken naar dat filmpje, ik heb er al een aantal gezien,maar wie weet, bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful! Love the colours, too. (:o)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik loop achter met blogberichten, maar deze creatie heb ik al gepind, zag ik hahaha...zegt genoeg he Karin>...ik vind hem erg mooi. Leuk gespeeld met je nieuwe
    gelliplate!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. leuk hè, die gelli plate, je resultaat is super, mooie kleurencombinatie ook

    BeantwoordenVerwijderen
  17. This is gorgeous Karin, you have such an eye for colour xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ziet er gaaf uit!! Maar wat is dat voor spul?

    groetjes bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  19. just beautiful...LOVE LOVE LOVE your post below too..I have hearts on my mind too :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Karen, everytime I check out your blog I am inspired by your mixed media work! You make artful projects every time! It amazes me :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Das sieht großartig aus, die Farben und der Hintergrund sind Spitze!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi, ik heb ook al allerlei filmpjes gekeken en hij staat op mijn wensenlijstje. Wat een mooie kleuren combi.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!