19 november 2012

Gezellige maandag!

Deze dame heeft via faceboek een leuk album van Prima Marketing gewonnen.
de bedoeling is dat ze het boek gevuld weer terug gaat sturen en heeft op haar blog een oproepje gedaan voor vrijwilligers die daarbij willen helpen.
Ik heb 2 pagina's toegestuurd gekregen en ben daar afgelopen weekend mee aan de gang gegaan.
Ik heb wat papier van Prima Marketing gebruikt en wat stempeltjes van dat zelfde merk.
en verder vanalles wat er zo op mn werkblad lag. Ik hoop dat het een beetje in de smaak valt want ik ben niet zo van de bloemetjes enzo.
 
Gezellige maandag verder!



 
 


30 opmerkingen:

  1. Wow!!!
    Karin, was für coole Karten.
    Ich bin total begeistert.
    BRAVO!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vooral de bovenste valt bij mij zeker in de smaak, prachtig! Ik vind deze bloemetjes erg leuk, trouwens je vlinder, vrouwenhoofd en tekst zijn ook super!
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. You've been very creative, all cards are wonderful.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben jij snel, wow! Mijn pagina's liggen me hier nog leeg aan te staren :)
    Supermooi allemaal! Jij hebt duidelijk niet echt bloemen nodig om mooie pagina's te maken! Vergeet je naam er niet op te zetten he :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ohh nee mijn naam staat er niet op, ik heb ze al gepost, helemaal niet aan gedacht!

      Verwijderen
  5. Wauw, dat ziet er leuk uit. Vooral al die vlinders, daar heb ik altijd wat mee. De bovendste met het gezicht is toch wel mijn favoriet.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WOW beautiful work again Karin ! I love that face design and also love your work ! Happy Monday to you ! Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit MOET gewoon wel in de smaak vallen...wat een gaaf werk Karin...en een leuke uitdaging, je bent wat mij betreft 100% geslaagd..

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauuuwww...mooi Karin en wat snel. Ik heb mijn pagina's vandaag ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vind het prachtige pagina's!!!
    Vooral blz. nr 2!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauw, dat ziet er super uit zeg, wat een leuk idee om dat zo te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. All are absolutely brilliant! Hard to pick a favourite so they can all be my favourites
    Love
    Amanda x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Terrific projects, love them all, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Karin, they are all beautiful! You have such a way with collage and stamping. I just love your work.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. All are beautiful creations. All pieces are different but all are amazing.
    groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wel jij hebt helemaal geen bloemetjes nodig! Wat een prachtige pagina´s heb je gemaakt! Een genot om naar te kijken! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

  16. Wow Karin each on of these are fabulous creations! I love them all ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige pagina's wat een creativiteit weer Karin (ik heb die dame nog ergens gezien!!!)
    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  18. I love your creations. I wish you would list your products sometimes. it is hard to use your inspiration if i dont know what you used. Just a request, thanks.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. i will give it a try, but i always forget things to mention

      Verwijderen
  19. He, wat leuk! Ik ken Prima Marketing niet eens.... Die eerste pagina is mijn favoriet. Zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. really amazing...you are such an inspiration! tfs..

    BeantwoordenVerwijderen
  21. En in het echt zijn ze nog mooier. Vandaag kreeg ik ze met de post thuis gestuurd. Samen met mijn dochter vanavond nog een keer bekeken en ze riep enthousiast Oohhhhhhhh Zoooooo Mooiiiiii!!!!!!
    Super dat ze in het boekje mogen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. leuk om te horen, ben blij dat ze in de smaak vallen!

      Verwijderen
  22. Ze zijn heel erg mooi geworden Karin, ik vind die met de vlinder heel erg mooi.

    groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Talk about being creatively busy! Karin, these are all such beautiful creations and I just love each one! Have a wonderful day!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hey Karin, I love your comments, they always make me smile :) I'm loving your journal pages, they are awesome! They are full of gorgeous detail I could look at them for hours! Michelle x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wow Karin, these are gorgeous, fabulous use of colour, and the black and white butterflies are just perfect x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!