21 november 2012

Bad hair day..

Vanochtend deze journal page gemaakt.
 Gisteren vroeg iemand of ik voortaan de omschrijving
van de gebruikte produkten wilde toevoegen. Dit omdat ze anders de
de opgedane inspiratie niet in de praktijk kon toepassen. Ik vind dat nogal lastig
omdat als ik klaar ben met een kaart of journal page of wat dan ook, ik meestal
niet meer weet wat ik gebruikt heb. Maar ik zal een poging wagen, ben ook benieuwd
hoe lang ik dat vol zal houden,haha
Dus:
 gebruikte materialen
 (natuurlijk) dylusion inkt, een template, gezichtenstempel van Tim Holtz
blaadjesstempel van Dyan Reaveley, vlindertjes van Prima Marketing en waar de
tekststempel van is weet ik even niet.
 
Gezellige woensdag verder!
 

26 opmerkingen:

  1. Prachtige pagina! Ben helemaal weg van je blaadjesstempel, wil ik ook! (ik wil nog zo veel. Haha. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha dat heb ik ook zo vaak karin, dan weet ik achteraf niet meer hoe ik het precies gedaan heb en met wat. Maar je werk is echt schitterend. gave combinatie heb je gemaakt.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een super mooie combinatie van kleuren en afbeeldingen! Niet te veel nadenken over wat je hebt gebruikt, hoor! De bedoeling is toch dat je heerlijk werkt en een mooie creatie maakt? Ik geniet er weer van! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeel gaaf weer , een mooi combi van deze stempels! Super euk gedaan met die bladeren.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is echt heel gaaf, en een bad hairday? zat mijn haar maar eens zo goed :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Loving your terrific page Karin, fab design, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Karin, that is so funny 'bad hair day' ! The 'bad' hair are beautiful leaves ! What a beautiful creation. Have a great day, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. looks like a good hair day to me! your work is inspirational and beautiful.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahahaha, die tekst . . . ik kom net binnen en keek in de spiegel nadat ik door een plentsbui was gefiets. Ik weet hoe ze zich voelt.
    Maar wat is deze fleurig ondaks de "bad hair day".

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige pagina Karin, leuk dat je vermeld waar je mee gewerkt hebt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De pagina is heel erg mooi geworden, Ik ben blij dat er meer zijn met
    een 'bad hairday'... haha, ik heb dat heel vaak!
    Groetjes Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuke AJ pagina Karin...wat een leuk idee, die bladeren als "haren" denk ik?
    Heerlijke achtergrond ...wordt weer pinnen :-))

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. How fantastic, that's a great composition.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Again a fanciful amazing page. Love the bad hair idea and how you used the stamps and colors.
    groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gorgeous art journal page! Love the image and her hairy leaves! Very clever! Enjoy the evening!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Love that fabulous Bad Hair day Karin!! I want a journal page like that :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hi Karin, this is so beautiful !!! I love your image and your text too, so meaningful... Have a nice day ! Coco xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ha ha! Ik moest wel weer erg lachen om je titel, in combinatie met de afbeelding! Super grappig! Erg mooi gemaakt, trouwens, heerlijk heldere kleuren en mooi contrast met de afbeelding.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. A fabulous design and fun piece Karin.
    Hugs Brenda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauwie wat een mooie pagina is dit geworden vrolijke kleuren en die gezichtenstempel vind ik heel erg mooi.

    groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  21. That's absolutely hilarious! Great idea and a very colorful and vivid page. Love it very much.
    Have a nice weekend, Suzanne x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!