15 september 2012

Reuzen tags..

Vanochtend ben ik even in Ede geweest bij de Craftorij, voor een make&take.
Ik heb daar een reuze tag gemaakt, eerst met gesso en een template de bloem
gemaakt,  daarna dylusions gesprayed. Toen met zwarte inkt de stokrozen gestempeld en
de tekst.  De zijkanten een beetje bewerkt met inkt en als laatste, een voor mij nieuw iets, een goosebumps spray eroverheen gespoten en dat aan de lucht laten drogen. Dat geeft een leuk glanzend en iets bobbelig effect. Thuis de tweede tag gemaakt, omdat ik geen goosebumps spray had heb ik er wat perfect pearls overheen gesprayed.
 
Gezellig weekend!

11 opmerkingen:

  1. Super mooi je tags Karin. Gaaf werken met deze materialen he?
    groetjes en fijn weekend
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee prachtige tags heb je weer gemaakt Karen, ik wou dat ik wat meer werkshops zou kunnen volgen hier in Belgiƫ , maar spijtig genoeg zijn hier niet zoveel winkels die goede workshops geven!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. These are gorgeous Karin, beautiful vibrant colours and fabulous use of masks and stamps.
    Thanks for your lovely comment, especially about my grandaughter.
    Enjoy your weekend.
    hugs {brenda} xox

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke make en take was dit en met een super leuk resultaat, leuke techniek!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jee die make en take had ik ook wel willen doen Karin...wat een lekkere tag! Goosebumps ken ik ook niet, wel eerder over gehoord...je tag is super, maar de tag die je thuisgemaakt hebt ook...genieten!

    groetjesss, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Really beaitiful tags. They are looking a bit like my last ATC Osesssion. (:o)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. These tags are gorgeous Karin, both in design and colours. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie tags heb je gemaakt kun je mij morgen mooi leren.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die zijn mooi! Toch wel prettig af en toe wat groter te werken :)? Deze had ik eerder nog niet bekeken... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gorgeous tags Karin~~ I love the colors and way you did the images :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!