17 september 2012

No limits..

Vandaag ben ik een dagje creatief wezen zijn bij mijn schoonzusje! Dus allemaal andere stempels
en mooie kleurtjes inkt! Ze had onder andere 2 setjes met stempels die ze bij Art Journey had gekocht, ik weet het merk niet meer maar ze zijn verslavend kan ik je zeggen. Zo leuk om te doen!
Allemaal kleine stempeltjes die dan, door veel naast en over elkaar te stempelen een mooi geheel vormen, en door elke keer wat andere kleurtjes te gebruiken ziet het er gelijk weer anders uit, echt leuk!
Fijne avond verder!




16 opmerkingen:

  1. Vrolijk effect Karin met al die mini stempeltjes en kleuren!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow this is amazing, lovely stamps and colours x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje en super mooie kleurtjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig Karin maar dit zei ik vanmiddag al tegen je!! Ik heb weer genoten van onze gezellige stempeldag!!! Voor herhaling vatbaar.

    groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Loving the pretty colours and you did a fab job of lining up the stamps as its not easy. x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. You did an amazing job using the stamps to create this beauty!! Fab job Karin :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heer mooie krans, maar hoe stop je als je hier mee bezig bent, wanneer heb je genoeg kleurtjes en bloemetjes, ik zou weer niet kunnen stoppen denk ik, maar jou resultaat is heel mooi!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend! Al die sprekende kleurtjes samen!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend werk Karin. Wat fris en vrolijk. Super met deze kleine stempeltjes.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja dat zijn inderdaad leuke stempels waarmee je mooie creaties kunt maken. Ik vind dit kaartje dan ook heel erg mooi geworden. Heb nu al zin in onze creadag!!
    groetjes
    Frieda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Karin, That's a beautiful card, very pretty, I love it:0) Gay x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Great card and i really like the background. The pink base is an eyecatcher.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat zij de stempeltjes van Art Impressions. Ik vind ze ook prachtig, maar moeilijk om mee te werken (heb er de Less is more-lucky dip kaart mee gemaakt). Knap gedaan, een heel ander kaartje, maar toch een 'echte Karin' .

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh dan kom ik even kijken wat dat voor een kaart is!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!