8 september 2012

Art Journey Challenge : Vleugels

Voor de challenge bij Art Journey heb ik dit notitieboekje gemaakt.
 
Dat boekje heb ik bij de hema gehaald, verder wat leuk tape geplakt,
de achtergrond is een rozenstempel van Art Journey, de golfbal met de hartjes ook.
Omdat het iets met vleuges moest zijn heeft de golfbal vleugels gekregen!
De tekststempel is ook van Art Journey.
 
In eerste instantie had ik deze onderstaande kaart gemaakt,
maar ik was er niet helemaal blij mee, waarom weet ik niet
maar das een gevoel,haha.
 
Een gezellig weekend!

26 opmerkingen:

  1. Allebei heel mooi en origineel, maar het boekje vind ik in feite echt speciaal, mooi gedaan!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ze zijn beide super leuk gedaan, vond het ook een erg leuk thema "vleugels, groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je de bovenste niet had gemaakt, had iedereen de onderste heel mooi gevonden, denk ik. Maar dat boekje is mooier. Alles komt meer naar voren, de vleugels van de bal vind ik mooier en de bruine rozenachtergrond is prachtig. Maar juist de koele tinten van je kaart heeft ook wat hoor... ja, ik vind de kaart toch ook heel mooi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind beide creaties erg mooi geworden Karin, maar het boekje heeft toch wel mijn voorkeur.. Erg mooi gedaan!

    roetjes Dianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love them both, but I know what you mean. Sometimes we are very critical of our own creations. I love the winged golf balls in both.

    The Google translator did an interesting thing to your text. According to Google, you removed a hematoma. LOL! I love translators.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoewel ze zo verschillend zijn, moet ik echt zeggen, dat ze beide een wow-factor hebben Karin...prachtig stempelwerk en de kleuren zijn zo lekker op beide kaarten!

    Fijn weekend, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. They look both great. Fantastic examples for thinking out of the box. (:o)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je het boekje mooi gemaakt!!!
    Ik heb er ook 2 liggen en krijg zo wel inspiratie hoor, als ik dit zie!!!!
    Vond je andere kaart ook gaaf en minstens zo mooi, maar zoals je al zegt:
    "Het is een gevoel".
    Fijn weekend Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Karin, I love both, the first because it's graphic and contrasts well and the second for the beautiful colour, I couldn't choose a favourite :0) Gay x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. die bal met vleugels, wat superleuk bedacht. Heel mooi versierd boekje is dit zo geworden, inspirerend! (ik heb ook nog een stapeltje liggen ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I love that ball stamp and the way you used it. Blessings!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super mooi boekje, ik vind je andere kaart ook heel erg mooi hóór!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Two great cards Karin, love the flying golf ball.
    hugs {brenda} xox

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Both terrific cards Karin and loving the heart balls with wings, brilliantly zany, Annette x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Karin, vind ze allebei prachtig en de cirkel/bal geeft jou ook vleugels he? creatieve groet Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Twee erg mooie inzendingen voor de uitdaging bij Art Journey Karin. Zo zie je maar weer hoe verschillend het resultaat kan zijn, met ongeveer dezelfde stempels. Boeiend vind ik dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een grappige vormen op je kaart! Leuk! Erg origineel zo!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind ze allebeide mooi. De combinaties: Zwart/bruin en Blauw/bruin passen zo goed bij elkaar. En hoe je de "Vleugels" hebt bedacht vind ik super.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi boekje. Zwarte tape, het past perfect bij het kraft. De tweede kaart vind ik toch ook heel erg mooi. Super kleuren,dromerig effect, prachtig. Leuk dat je weer meedoet met onze challenge Karin!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind ze allebei schitterend Karin ! Super, die bal met vleugels, en mooie kleuren ook ! Bedankt voor het meedoen !

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ze zijn allebei mooi, maar : volg altijd je gevoel... En wat is er nu lekkerder dan er nog een te maken? Leuke tegenstelling tussen achtergrond (natuur) en golfbal (machinaal gemaakt)! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. leuk boekje, grappig dat er al 2 inzendingen zijn met een bal met vleugels, wat Harry Potter al niet teweeg heeft gebracht.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!