30 augustus 2012

Stampotique Colorchallenge


Deze kaart heb ik gemaakt voor de Stampotique Colorchallenge.
Ik vond het moeilijk om een beetje in de buurt van de kleuren te komen,
dus ik ben wat aan het rommelen geweest en had wel 4 kaarten gemaakt ofzo,haha.
Ik laat deze 2e ook nog even zien, dat is in het echt een klein kaartje die ik waarschijnlijk als
kadolabel zal gebruiken.
De kaarten zijn gemaakt met: stencils, stempels, diverse soorten inkt en de witte tekst is er digitaal
opgezet.
 
 
Gezellige avond verder!


21 opmerkingen:

  1. Both are fabulous Karin, but the first one certainly made me laugh.
    hugs {brenda} xox

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha,ha....leuke tekst en een hele mooie kaart, het rommelen met kleuren gaat je goed af!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waaahaaaa haaaa-
    Love it. You just got giggles galore.
    Thanks for Joining us at Stampotique DT Challenge this week. Hope to see you again real soon.
    Sarinda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. LOL, such fun..............never thought about octopi peeing before......xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh geweldig Karin...en wat een humor...zit hier hardop te grinniken :-)))
    Superleuk én mooi!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Karin, fabulous cards ! Beautiful colours and cool images. Your first card made me laugh :) Thanks ! Have a great weekend, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. You made my day (:o)I love your cards!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer twee mooie kaartjes , Karen, de kleuren zijn voor mij heel goed, succes met de challange!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hehe.. brilliant! Thank you for joining Stampotique Designer's Challenge again this week. Gez

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Volgens mij kloppen de kleuren aardig en hartstikke leuk idee! Leuk ook dat je weer mee hebt gedaan aan de Stampotique designer's challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. lol! great idea :) thanks for joining in at Stampotique!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ontzettende leuke kaartjes! En de kleuren zijn super mooi geworden. Bedankt voor het meedoen met Stampotique deze week. Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaartjes geworden Karin, en leuke kleuren vind ik.

    groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Great fun, love the jolly card and the fabulous coloring.
    Lieve groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha ha, ik moest hier wel om lachen, hoor! Wat een grappige kaart!!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. LOL, Geweldige kaart! Het kleine kaartje vind ik ook gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je een mooie kleuren gebruikt, super.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. The first one cracks me up! Your backgrounds are really gorgeous.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh Karin this so made me laugh! Wonderful, thanks for joining in with us at Stampotique this week.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!