23 juli 2012

Take a Word Challenge: Messy

Voor de challenge TAW: dit Messy canvas gemaakt.
Diverse kleuren verf dik op het canvas aangebracht vanuit de tube, diverse
oogjes, kraaltjes en wat spiegeltjes in de verf gedrukt. De zijkanten bewerkt
met witte en zarte stift. Met PSP een digitale lijst aangebracht en wat zebra
accenten. Ik kon er zelf nog niets omheen doen
omdat het volgens mij nog een paar dagen duurt totdat de verf droog is.
Mn werkplek was behoorlijk messy toen ik klaar was,haha

Gezellige dag!


24 opmerkingen:

  1. oké, je werkplek misschien messy, maar dit vind ik toch wel heel artistiek, hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Looks very effective, love the brilliant colors.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wie ein modernes Öl-oder Acryl-Gemälde. Toll!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tja . . . zo krijgt het woord messy toch een andere betekenis.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. That is a beautifully balanced and colorful mess!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie Mess heb je ervan gemaakt, gaaf die oogjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het straalt er vanaf dat je je hiermee vermaakt hebt Karin! Heerlijk messy met structuur :-)

    groetjes,Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vind het geweldig! Dat gifgroen, roze en zwart... prachtig. Het mag bij mij wel aan de muur hangen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I guess it was fun to do such a mess! Great abstract piece.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This looks to me like lots of brain cells pumping away full of ideas, fab. x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heeeerlijk messy met héééérlijke knallende kleuren Karin !!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Awesome creation!! I see lots of eyes thinking thinking :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lovely, vibrant colors. Graphically interesting!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Looks like a very messy brain with eyes, Karin, very creatives love the colours!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful vibrant colors- love the visual interest Karin!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is dit weer super gaaf

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!