18 juli 2012

Doosje..

                               Mn dochter is met een tante op vakantie en komt vrijdag weer terug.
    Als verrassing  zijn we vanochtend even naar de Ikea geweest en hebben wat
 nieuwe kastjes gekocht voor haar kamer, een leuk gordijn en wat hebbedingetjes.
Ik heb nu dus spierpijn van het schroeven indraaien met zo'n inbussleutel,haha.
Want als je er 4 moet indraaien, passen er 3 en die vierde niet,grrr
Maar het is goedgekomen!!
Nu had ik nog zo'n spanen doosje staan en die heb ik dus net leuk
blauw gemaakt met wat accenten hier en daar.
Vanochtend zag ik op het blog van Louise
van Art Journey, een ontzettend leuk doosje met als pootjes schaakstukjes!
En dat idee van die pootjes heb ik dus gepikt!haha
In dit geval erg toepasselijk want mn dochter kon al schaken toen ze drie was
en er zijn diverse schaakborden in huis, dus ik heb gewoon een set incompleet gemaakt nu,haha.
Maar ze vindt schaken niet leuk op het moment, dus so  what!
(Dus dat doosje staat nu op haar nieuwe kastje als verrassing)
Nou wat een verhaal..

Gezellige avond verder!

19 opmerkingen:

  1. prachtige doos Karin en wat zal je dochter blij zijn met de verrassing!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk verhaal hoor! En een pracht van een doosje! Heel mooie pootjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve mams ben je om je dochter op zo'n leuke manier te verrassen Karin! Het doosje is een plaatje en geweldig idee die pionnetjes als pootjes.

    groetjessss, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Karin,

    Ben benieuwd wat Amber ervan zegt, ik denk dat ze het wel heel leuk vind.

    Ik vind het in ieder geval prachtig hoor!!!

    groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Karin wat mooi. En wat een super verrassing voor ke dochter als ze terugkomt. De pootjes onder het doosje, wat een leuk idee en super leuk voor har.
    Pracht werk en pracht kleur.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je dochter mag blij zijn met zo'n creatieve moeder die zo'n prachtige werkjes maakt, heel mooie doos, helemaal af!!!Prachtig hoor Karin!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zal ze verrast zijn als ze terug komt. Het doosje is erg leuk geworden, je geeft me weer een goed idee om met de meiden te doen in de vakantie. nog 1 1/2 dag en dan hebben ze beiden vakantie!

    groetjes
    Frieda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeeemig, wat leuk en knap gemaakt!!
    Ik neem mn petje voor je af.
    En dan, dat je het ook nog zo vlug voor elkaar hebt gekregen.
    Je ziet ze niet, maar ik stuur bewonderende blikken naar je.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, maar wel een heel leuk verhaal en ook een heel mooi doosje...wat zal ze daar blij mee zijn net als met de rest van haar spulletjes denk ik!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een geweldige verrassing en wat een mooi doosje is het geworden, schitterende kleuren en die pootjes is inderdaad een heel leuk accent

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een superleuk doosje en schaakstukken als pootjes, wat een idee!
    Je dochter zal er blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk verhaal. En wat zal je dochter blij verrast zijn als ze thuis komt. Leuk idee die schaakpootjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful Creation Karin ! Great creativity :) Warm Greetings, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wonderful colourful box and the feet are just brilliant, what a great idea, I'm sure your daughter will be very happy xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat zijn het mooie kleuren geworden, en met die pootjes en dopje is het heel "gaaf".

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautiful doosje in my favorite colors!
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben gek op doosjes, dus dit vind ik helemaal mooi!!! Prachtig gemaakt, mooie kleuren en die schaakstukjes, helemaal mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!