24 juni 2012

Take a Word: Insects

Deze kaart heb ik gemaakt voor de Challenge van take a Word: Insects.

Eerst de achtergrond gemaakt met dylusionspray's en water.
Vervolgens met verschillende stencils wat figuurtjes aangebracht met rode
en zwarte distress stains, daarna 3 reepjes tape op de kaart geplakt. Wat wespen gestempeld
en uitgeknipt en op het tape geplakt. Het waren er eigenlijk drie, maar van 1 had ik de poten afgeknipt,haha. En omdat het zulk priegelwerk was heb ik het toen maar bij 2 gelaten...
Toen de kaart ingescand, digitaal de spuitbus en de tekst op de kaart gezet.

Fijne dag verder!

33 opmerkingen:

  1. Is mooi geworden Karin. Ik ga ook eens een kaartje voor deze challenge proberen te maken.

    Maar je bent niet lief voor de beestjes zomaar een poot af te knippen foei foei!!!! Als je dat bij de echte beestjes maar niet doet.

    groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat weer een prachtige kaart. Ik ben jaloers op je kunsten hoor. Prachtige kleuren heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Karin, wat een leuk idee om de kaart ook nog digitaal te bewerken. Dat moet ik ook maar eens leren, maar ja ik ben geen talent op dat gebied, dus voorlopig hou ik het maar even bij knippen en plakken ha ha.
    groetjes
    Frieda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart hoor Karin, degitaal werken geeft natuurlijk een apart accent op je kaart, heel mooi effect!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super creatie Karin. Wat mooi en wat gaaf gedaan met de spuitbus digitaal. Ik heb nog een hoop te leren zie ik. Prachtig in één woord.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh...hij is weer mooi!! Super mooie kleuren en de digitale bewerking als finishing touch is zo grappig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, hij knalt weer van m'n scherm af, wat een schitterende kleuren op de achtergrond!! Erg mooi gemaakt en leuke uitwerking van het thema!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je het leuk samengesteld Karin...geweldige achtergrond met de inkten en het tape, en dan die bijen en de spuitbus...top!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fantastic piece- love the color, imagery and bit of humor here- wonderful original art!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fun & colourful, Karin, wonderful take on 'insects!'

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh Karin! what fabulous new pieces are here around ... GORGEOUS ART!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik kijk altijd het eerst naar de achtergronden hé, ben gek op achtergronden, deze is dan ook weer helemaal geweldig, mooi gemaakt het totaal, maar die achtergrond vind ik super mooi!!! Wat wil je, ik ben achtergrond freak ;))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat heb ik dus ook, ik vind een achtergrond ook het leukst om te maken, heb stapels achtergronden liggen,lol

      Verwijderen
  13. wonderful! great sprayed background!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wonderful colors and great background. I hope these are wasps and no bees ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. they are wasps, we need bees, so we kill only the wasps haha

      Verwijderen
  15. Haha. Dat vind ik nou zo leuk he !! Die digitale finishing touch met die spuitbus !!
    Bzzzzz...wiebere !! LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hi Karin, what a great creation ! Beautiful background with the inks & stains. What a fun card ! Warm Greetings, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. What a fabulous piece of art, Karin! Very clever with the spray!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Great idea & beautiful artwork Karin! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beautiful Karin, love all the different shades, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Karin, beautiful artwork, my friend, and a really belly laugh with that insect spray.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hahahahah
    coitada de suas abelhinhas / insetos

    BeantwoordenVerwijderen
  22. UH oh, looks as if the bees are in for a rude awakening! Thanks for sharing your art!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hi Karin, Loving your gorgeous card with its fab colors. Loving the digital aerosol, so clever. Annette x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. This is fabulous Karin, I love how you have added the aerosol. I havn't got past copy and paste on a computer lol x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. You make me laugh with your great love of insects Karin the picture is great though...well done!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Really beautiful, I love the bright colours and the bees and film strips look fabulous, love it
    Lindsay xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Je bent niet alleen beregoed in je mooie achtergronden met Dylussionspray, maar vlgs mij ben je ook een kunstenaar met de computer.
    Wat geweldig bedacht met die spuitbus!!!
    Perfecte combinatie gemaakt hoor.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wow! Was für eine Karte!11
    Diese Idee, die Farben, die Stempel - alles einzigartig und super Spitze.
    Ich bin total begeistert, liebe Karin.

    Groetjes von Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Super mooie kaart!!
    De kleuren staan ook heel mooi bij elkaar!
    groetjes Melody

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!