21 juni 2012

Sunshine Award

Gisteren werd ik door Annemiek ( Cre-anne.blogspot.com)genomineerd voor de Sunshine Award. De bedoeling van deze award is om de mensen achter de blogs wat beter te leren kennen.
De bedoeling is dat ik 10 vragen ga beantwoorden en daarna zou ik  10 andere
 bloggers moeten nomineren.
Die vragen ga ik beantwoorden en als er nog meer vragen zijn hoor ik het wel,haha,
maar 10 andere blogs nomineren vind ik moeilijk omdat er veel meer blogs zijn , waar ik regelmatig even kijk naar de nieuwste creaties en daar dan weer nieuwe inspiratie door op doe. Dus deze Award is voor al de blogs die ik volg!


1 wat is je favoriete dier?
uhh we hebben ratjes gehad en die waren wel heel erg schattig en slim, maar een kat vind ik denk ik het leukst! Die zijn lekker eigenwijs en daar houd ik wel van. Een kat heeft geen baasje maar heeft personeel zeggen ze wel eens.
2 wat is je favoriete getal?
heb ik niet, maar een 8 heeft wel een mooie vorm
3 wat is je favoriete non-alcoholische drank?
CocaCola light
4 Facebook of Twitter
Geen van beide, mn dochter loopt de hele dag te twitteren, doodziek word ik ervan,lol
5 wat is je passie?
pfff op welk gebied? Ik doe eigenlijk alles met passie, ik kan niet anders.
6 krijgen of geven?
Geven is het leukst, dat geeft voldoening, maar af en toe wat krijgen is ook best leuk!
7 wat is je favoriete patroon?
Deze vraag snap ik niet,haha, maar als het op gebied van papier is ofzo dan maak ik dat het liefst zelf en zal het steeds iets anders zijn denk ik.
8 wat is je favoriete dag van de week?
De laatste werkdag van de week en dan lekker met je voeten omhoog, een wijntje erbij en dan denken , heerlijk het is weekend!
9 wat is je favoriete bloem?
Dat zal de tulp zijn, ik vind ze mooi als ze nog helemaal in de knop zijn, maar ik vind ze prachtig als ze helemaal de vaas zijn uitgegroeid en alle kanten ophangen.
10 wat is je favoriete land?
uhh Schotland en dan de Highlands, schitterend!! Maar Slovenie en dan de omgeving van het meer van Bohinj is ook errug mooi. Het waren beide plekken waar ik rustig werd als ik om me heen keek.


Nou dat waren ze dan!

8 opmerkingen:

  1. Leuk om je wat beter te leren kennen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad, leuk om wat meer van je te lezen, vroegermdeed ik ookmwel eens mee aan zulke awards, maar nu eht niet meer, lief bedoeld maar ik vind het inderdaad moeillijk nog iemand mee te krijgen en zelf heb ik er ook geen zin meer in, maaaaaar het is wel leuk dat iemand zo aan je denkt, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. het zeker ontzettend leuk om te lezen dat iemand inspiratie op doet door naar je kaarten te kijken! Ik had inderdaad hier en daar op de blogs al een zekere award moeheid gezien,haha. Dus vandaar dat het gewoon voor iedereen is en dat een ieder dan maar moet kijken wat ze ermee doen.

      Verwijderen
  3. Reacties
    1. En jij nog bedankt voor het nomineren he? Ik had je op je blog al bedankt geloof ik. Ik vind het ook altijd leuk om op jouw blog langs te komen om te zien wat je weer voor moois hebt gemaakt!

      Verwijderen
  4. HI Karin, Congrats on the Sunshine award. I agree with you, it's kind & and a honour that people reward your blog, but it's too hard to pass on. I now say I have an "Award Free Blog". Thanks for you kind words at my Blog. Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Do you prefer Coca-Cola or Pepsi?
    SUBMIT YOUR ANSWER and you could receive a prepaid VISA gift card!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!