9 mei 2012

Sisters..

Gemaakt voor de Stampotique Challenge: Familie

Fijne dag verder!

22 opmerkingen:

  1. Wat een enige kaart!!! Kan niet anders zeggen.
    Ook de tekst erbij spreekt boekdelen.
    Geweldig.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, wat een grappige stempel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So beautiful, especiaLLY their stretched hands:))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart is dit, leuk gedaan! Prachtige achtergrond!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a fab card! Thanks for joining us again at Stampotique.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik geloof ik heb het al eens gezegd, dat handschrift, geweldig, is dat je eigen of een stempel en hoe doe je dat toch zo, echt weer een prachtig exemplaar!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik heb het er met de pc op gezet,een heel oud programma; digital imagemaker, omdat ik dit lettertype zo leuk vindt! als ik de kaart verstuur plak ik er meestal een klein tekstkaartje op. Ik heb het geprobeerd om met de hand te doen,maar dan is het erg ongelijkmatig omdat de inkt/krijt of wat de ondergrond ook is niet overal er in dezelfde dikte opzit.
      Groetjes karin

      Verwijderen
  7. Grappig!! doet me denken aan plaatjes van Dick Bruna. Erg leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful card. Great wording. :-) Thank you for joining the Stampotique Designers Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. this is fantastic! thanks for sharing your creation at SDC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O wat origineel bedacht en mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha ha ha! Very funny card :-) Made me LOL! Thanks for joining the Stampotique Designers challenge. Kate

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig, wat een leuk idee! En leuk dat je meedeed aan deze SDC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Eine herrliche Karte :-)

    Liebe Grüße

    BeantwoordenVerwijderen
  14. OMG, this is so cute, love all the sisters. Thanks for joining us at Stampotique Designer's Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This reminds me of my family! Very cute.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!