16 mei 2012

Make a wish..

Make a Wish

Fijne avond verder!

17 opmerkingen:

  1. je bent lekker bezig Karin, ook deze is weer erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fantastisch Karin en natuurlijk doe ik een wens.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Karin ik ben ervstil van, GEWELDIG!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als ik hem hardop zeg komt ie niet uit hè..ha,ha. Mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb al een wens gedaan hoor....

    De kaart is erg mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Karin, dankjewel voor je leuke reactie op mijn blog! Ben even komen buurten, maar dat nam wel enige tijd in beslag, wat een leuke creaties heb je op je blog staan!
    Ben meteen volger geworden :-)

    Groetjes, Alie:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A beautiful card with a great background. The white text looks great on it.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I wish ......... I could create backgrounds like yours,
    hugs {brenda} xox

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such a beautiful bg you created really looks wonderful with the dragonfly ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Great creation brilliant background and coloring.
    Lieve groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart! die achtergrond is echt heel mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful card, I love the colours of the background, great work, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Another beauty ! Will join as a follower ! :) Greetings from Canada, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!