22 april 2012

Enjoy..

Gebruikte stempel is van ArtJourney.

Fijne zondag verder!


12 opmerkingen:

  1. hé, nu ben ik eens de eerst ☺ moooooooi, de kleuren weer de lay out!! Mooi Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love this background and colours.
    hugs {brenda} xox

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Héél mooi, leuke kleuren combi en het effect van de rondjes is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi, alles heel mooi in evenwicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card, the colours are gorgeous and the thistle stamp brilliant, Gay x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is in één woord : SCHITTEREND, Karin. pracht kleuren en achtergrond.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fantastisch mooi gemaakt en de kleuren zijn werkelijk schitterend bij elkaar gezocht.
    De stempel maakt het een mooi compleet geheel.
    Je maakt me altijd wel nieuwgierig hoe je het voor elkaar hebt gekregen (welk papier, welke inkt enz. enz.)
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Gery, ik was net op jouw blog aan het reageren, haha, toevallig! laatst vroeg ook al iemand hoe ik iets gedaan had en ik moet bekennen, ik doe soms zoveel dat ik alles alweer vergeten ben als ik het on mijn blog zet. Maar ik zal het eens gaan proberen om bij te houden welke kleuren etc etc.
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart Karin, kun je mooi op de knutseldag bij mij alles leren.

    groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Stunning and inspiring:

    dry thistle...
    I decide to enjoy
    every moment

    http://rita-odeh.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wonderful card, love the background and the stamping.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!